Veckans diss av melodi"festivalen".

  • Måns Zelmerlöw  -En säsong i Let´s dance förvandlar dig INTE automatiskt till Ricky Martin! Surt var det oxå.
  • Miss Match - Bara namnet ger mig rysningar. Sticket likaså: "bye  bye, shake it, shake it" Eeeee..WHAT!?!?! De borde leva som de lär. Drop dead.  Bra idé.
  • Magnus Carlsson -Förutom de brunstiga vrålen i början tilltalar faktisk den här låten mitt schlager-hjärta. Är inte överförtjust i all falsettsång dock.
  • Sheida -Sareks nya satsning eller? Eller är det Thomas di Levas okände bror som tagit upp jakten på konstig? Du finns i mina drömmar. Jodå. I mina mardrömmar!!
  • The Attic osv - Ja, det var väl där de hittade dem. Ett gammalt bidrag som låg kvar sen -87.
  • Sebastian - Tror minsann att Thomas di Leva varit med och designat. Och Sebastian har gjort en Britney o rakat sig (nästan). Eller kanske Britney har gjort en Sebastian.
  • Sonja -Ska vi tippa på att hon o Shrirley Clamp har gått hos samma sångpedagog? Släng in ordet "blå" så har vi pripps nya reklam.
  • Nanne - Man ska sluta när man är på topp, Nanne. Det var för 10 år sen det. Minst.

Och Christer Björkman..Jaja, han kan väl få leka bakom scenen men måste han vara med i tv!?!?!?!
Ska bli väldigt ointressant att se hur detta slutar. Gäsp.

Den enda som gör melodifestivalen Värd(haaaaaahahahahaha..Arne was here) att se är Kristian Luuk. Tack och lov.


Kommentarer
Postat av: Kaka

Du är så sjukt rolig!

2007-02-20 @ 14:13:48
Postat av: Helle

Äsch!:)

2007-02-20 @ 15:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback