Tillbaka i verkligheten..

Jaså jaha. Det var visst söndag igen då. Myshelgen med min darling försvann in a flash. Som vanligt.
Well, det var roligt så länge det varade.
Skulle gått på museum idag men valde soffan och rulle istället. Sköööönt å supermysigt.

Hann med en fika/matpaus igår hos Kakan där min väldigt händiga karl kopplade upp och in bredband&digital-tv. Nöjd Kaka bjöd på thaiwok.
Taaaaack.
Såg melodifestivalen och ta mig fan om inte de jag ville skulle gå vidare faktiskt gjorde det!
Hoppas Sarah vinner hela klabbet, det vore roligt. Hon var bra, skulle raspat och rockat lite mer bara.

Caroline af Ugglas...I´m lost for words!! Hur tänkte dom? Hur tänker hon? Är det nåt tänkande involverat överhuvudtaget!?!?!?
My God, man blir ju mörkrädd för mindre.

Vill även be om ursäkt för Verona som tydligen kommer från Karlstad..Oj oj oj. Pinsamt.

Såååå. Söndagstv. Pokerfejs. Lite ljummet men går att tittas på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tid, märlig grej. Ibland går det långsamt och ibland alldeles för fort...

2007-02-26 @ 18:57:20
Postat av: Anonym

So true.

2007-02-26 @ 20:56:40
Postat av: Teija

skönt att se att superkritikern slutligen blev nöjd... ;-) jag gillade henne oxå, vacker harmoni... och Ugglas, ja kräkas räcker inte, hur kan man tycka så illa om någon man aldrig ens träffat... och vi är inte de enda!!

2007-02-28 @ 14:21:31
Postat av: Helle

Kritiserandet är typ enda anledningen jag kollar..det är ju det som är kul!!:)
Ja, som sagt..Jag är mållös vad det gäller Ugglas..Otäckt!

2007-02-28 @ 14:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback