Till min kärlek

Jag bara rååååkar vara kär i världens bästa! Just det. Här kommer ett inlägg om Kärleken. Tänkte att det var rätt dag för det..Det kommer att bli precis så smörigt som man väntar sig..och pluttinuttigt..
Snart ett år nu..(11 månader nästa fredag för att vara exakt..men vem räknar? Just det. Jag.).
Har känt honom ett bra tag och så förra året tände det till. Ordentligt.
Är fortfarande så där otäckt nykär..det killar o pirrar i magen varje gång vi ska ses!
Han har alla de där egenskaperna man vill ha..
Han:

  • får mig alltid att skratta(även om jag är på skitdåligt humör)
  • är fantastisk på att ge mig komplimanger
  • kysser mig så jag blir alldeles knäsvag
  • har ett leende som kan få mig att sälja morsan
  • är en fantastisk kompis(inte bara mot mig)
  • har integritet och mod
  • (kommer få sån fet hybris när han läser det här)

Visst låter han perfekt? Det är han inte.
Tack o lov ...för fy fan vad tråkigt det skulle vara!
Men jag älsker´n. För han är grym!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart att du känner så!!! Han är fin din kille! Massa kramar!

2007-02-14 @ 20:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback