Sssssssssssswisch!!!!(sa det)

Ibland går tiden såinihelvete fort! En helg kan försvinna i en grisblink..bara så där! Det gjorde den här helgen. Helt plötsligt var det söndag kväll och studieångesten kom tebax med ett smack! Mitt i pannan!!
(och dagens högpoängare är naturligtvis att kursboken heter "positiv ångest"..känner mig inte såååå positivt ångestladdad som jag skulle vilja)

Avskedets sötma!? Vem faaaaaaan kom på det?!?!?!  Nån form av självplågare skulle jag tro. Om inte uppfinnaren var nöjd med att få ta avsked vill säga..Men det är en heeeelt annan tankegång/diskussion.
Loooooovely helg med kärleken som i skrivandets stund förmodligen rullar in på Sthlm C. Tack SJ.
Tåget som tog honom bort från mig var ta mig faaan i tid till skillnad från tåget som han kom med. Just det. Nåja. Den omskrivne ringde just och hade ankommit slutdestinationen. Bra.

Nog nu. Tv:n calling.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det suger att säga hej då. Och SJ suger också big time. SAS suger inte för de ska flyga mig till London. And Oh My God - då blir det åka av... Hehe. Eventuellt. (punkt)

2007-02-04 @ 21:12:00
Postat av: Helle

Förmodligen inte ev. Förmodligen blir det definitivt åka av!Hehe.(Pungt)hahahahahaahah.ja.

2007-02-05 @ 07:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback