Scary shIT

Trots 20-talet kanaler(som går att se på) och ett gäng dvd-filmer hittade jag i eftermiddags INGENTING som gick att se på. Satte mitt hopp till den stora lådan med undanstädade video-filmer som jag inte tittat i på ganska länge. Efter att ha sorterat bort "blues brothers" & "grease" hittade jag DEN. Eller snarare DET.
Kan efter ha tittat färdigt konstatera två saker:

  1. Pennywise är fortfarande bland det äckligaste jag sett.Huga.
    Kan inte riktigt titta när han flashar sina huggtänder.
  2. Stephen Kings slut på böcker/filmer suger. Oftast.

    172120-13

    Titta bara.Huuuuuu.

Kommentarer
Postat av: papperdrake

åh den ä bja den som min nu 12-årige (HERREJÄVLAAAAR VAD JAG ÄR GAMMAL!!!!!) son skulle ha sagt...

Postat av: Helle

Lars. Den ä bja. Ringer sen å grattar sonen och beklagar sorgen för dig.

2007-02-19 @ 09:04:34
Postat av: Kaka

Clowner är sjuuukt läskiga. Och dvärgar. Och fötter. Huuuu. OCh läskigast av allt - det är loooove!!! HUUUUU!!!!!!!!!!

2007-02-20 @ 13:37:59
Postat av: K

1.Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk.

2.Pucken går ett par decimeter utanför stolpen, eller nästan för att vara exakt.

3.Under en timme hände ingenting, men nu på 5 minuter har det hänt mer.

4.De hade fem, men de ville ha sex, och de fick de när Foppa tryckte in den!

5.Nu kan inte spanjorerna slå hörnorna till Pizzi längre, eftersom han är utvisad!

6.Om inte Gascoigne hade klippt tånaglarna i morse, så hade han nätat!'

7.Isen är ju trög.

8.Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska.

9.Den där tacklingen borde ha gett en varning.... eller åtminstone ett gult kort.

10.Handbollen kommer i sammandrag efter denna sportsändning, så ni som vill se den skall blunda nu. Sverige - Danmark 23-20.

2007-02-20 @ 22:30:55
Postat av: Helle

Taaaaaaaaaaaaaaaaack!:D

2007-02-21 @ 11:52:19
Postat av: K

Vassegooo

2007-02-21 @ 18:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback