NÄTCHOCK!!!

Stackars dumma Patrik Ekwall!
Helt plötsligt dimper en Telia-faktura på 58 000 riksdaler ner i dansfjantens brevlåda och han fattar ingenting!
-Men..ööööh..jag trodde jag surfade gratis..ööö..va?
Citat Aftonbladet(denna aldrig sinande kunskapskälla):
 "På semestern hade Ekwall kopplat upp datorn direkt när han kom till hotellrummet och låtit den stå uppkopplad dygnet runt.
  – Jag var inne och kollade min mejl och kollade nyheterna någon gång om dagen, annars stod datorn på mest för att jag inte orkade stänga av den, säger han."

Tydligen hade han haft med sig datorn utomlands och låtit den stå på. Smart Patrik. Verkligen.

Rubriken i Aftonbladet är : "Patrik Ekwall fick nätchock"
Naturligtvis. Aftonbladet såg chansen att få in en chock. "Grymt! Det har vi inte haft sen igår när vi hade "biltulls-chock" Underbart."

För att verkligen visa på Patriks STORA tragedi togs den här prettobilden med också. Se så hundvalpsledsen han ser ut i lusekofta(!?!?!!) och med det nu, ack så tunga huvudet stött i händerna. Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaackars Patrik.

172120-17 
Vad tror du Debbie, tror du att det är nån som rasar också?
Det tror jag. Jag tror att Ekwalls trogna fans rasar!
Båda två.

Kommentarer
Postat av: Kakan

Se på fan, ser han inte lite svår-kåt ut?

2007-02-28 @ 16:47:16
Postat av: Helle

Han försöker.

2007-02-28 @ 17:34:22
Postat av: Elin

Är du sponsrad av Aftonbladet eller????? ;) Troligtvis inte eftersom du sågar dom hela tiden men samtidigt nämner ju du dom vid namn och fortsätter tydligen trots allt köpa den oseriösa blaskan....hmmmmmm.... Sen håller jag med dig och kan för mitt liv inte förstå hur fröken Ugglas har lyckats blivit på smällen..... fem-i-två-ragg????
puss puss!

2007-03-01 @ 16:03:24
Postat av: Helle

Köpa!? Snälla Elin, det här med informationsteknologi har tydligen heeeelt gått dig förbi?
Ja, inte helt eftersom du lyckats ta dig hit men ändå. Den finns på nätet. Då kan man både läsa o såga. Det är bra:)
Nä, det KAN inte vara fem-i två-ragg.. men kanske provrörsbefuktning?:)
Puss

2007-03-01 @ 16:30:39
Postat av: Kakan

Jag tror hon la sig naken i Björns Trädgård typ 03.15 (vid Kvarnen) och väntade på lite vandrande reproduktionmöjligheter... Iiuuuuh.

2007-03-01 @ 16:40:58
Postat av: Anonym

Ja, det måste varit någon som var JÄVLIGT full!

2007-03-01 @ 16:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback