Känd = smart?

Såg just Jeopardy. I pultarna stod Christer Björkman, Fame-Magnus och nån Sonja som jag inte vet vem det är. Stackars programledar-Adam Alsing!
Min kommentar: Snälla kändisar - don´t give up your day-job!!!

Det var bland det pinsammaste jag sett på länge(om man räknar bort Martin- jag vill va hård och rocka loss men det skiter sig för jag har smör skrivet i pannan-Stenmarks uppträdande på Grammisgalan förstås).

Björkman lyckades i finalen svara rätt på frågan(svaret): Eu:s till ytan största land men glömde skriva "vad är" och missade därmed stormästar-titeln. I gengäld kunde han natuuuuuuuuurligtvis alla "frågorna" i genren "Stora melodifestivalen förra året".
Skräll.

Fame-Magnus höll på att spricka av stolthet när han kunde klämma in "vem är spöket Laban" men skrev att Spanien var det största landet i Eu. Lyckades dock få in en fråga. Bra Magnus. Blond OCH smart.

Sonja(du är inte tillräckligt känd&viktig för att jag ska veta vem du är) vann och började nästan gråta floder.
Adam: Vad har du svarat?
Sonja-Who?: Ja..asså..typ..min geografilärare kommer ju typ inte bli stolt nu för det här är säkert helt fel..hihihiihi...dåra men jag skrev....Vad är Frankrike?...
Adam: Ja, men det är rätt.
Sonja-Who?: VA!?!?!!? Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Snyft, snyft..

My God!
Återigen. Stackars, stackars Adam Alsing!


Kommentarer
Postat av: Kakan

Hahhaaa, underbart. ÄLSKAR när kändisar helt plötsligt ska göra nåt helt annat än det de är bra på a la Let's dance, eller när Brolin skulle sälja dammsugarmunstycken. Den enda som verkligen klarat av det "tillfälliga karriärbytet" är väl möjligen Stefan Holm i på spåret... men så är han ju värmlänning också.

2007-02-06 @ 21:35:49
Postat av: Helle

Det var ju närmast en fröjd att se Stefan i "på spåret"! Han var förresten med i Jeopary för ett tag sen och blev väl stormästare 7 ggr om!
Men den grabben vet ju hur man håller lite höjd...


Jag ber om ursäkt. Verkligen. Var bara tvungen:)
Part II ikväll.

2007-02-07 @ 07:33:47
Postat av: Debbs

Host host, det dammar...

Postat av: Helle

hehe..Kände på mig att den kommentaren skulle komma..:)

2007-02-07 @ 15:05:26
Postat av: kakan

Min hy är så torr.. kan det va kylan eller är det bara Helles Arne-skämt som drar fukten ur mig???

2007-02-07 @ 17:01:28
URL: http://debbiemcgee.blogg.se
Postat av: Helle

Åååååå..så innovativt av dig!!!:)
Fast du...Ganska tööööööööööööööööööörrt!Hahahahahaha!

2007-02-07 @ 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback