Even Arne has left the building!

Tänkte för ett ögonblick skriva en blogg om hur överproduktiv jag varit vad det gäller pluggandet idag.
Hann cirka 4 meningar innan jag insåg hur SJUKT JÄVLA TRÅKIGT det skulle vara!
Har pluggat bort humorn och ersatt den med meningar som:

  • Mångfald går hand i hand med jämlikhet
  • Vad säger aktuell forskning?
  • Förebyggande åtgärder
  • Kartlägg kompetensen i organisationen

My god. Inte ens ett torrt Arne-skämt visas i displayen.
Jag ska imorgon posera som personal och -organisationskonsult.
Jag hoppas vid Gud att Arne infinner sig!
Han är liksom essentiell vid sådana tillfällen!
Fast å andra sidan kanske inte skämt som"det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk"(Arnes finest) passar sig vid en presentation om mångfald i arbetslivet...Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback