Citat Aftonbladet

"Det är bra att läsarna rasar"
Efter fiaskot - Magnus Carlsson tackar för stödet

Magnus Carlssons ”Live forever” lovordades av experterna – men tog sig inte vidare ens till andra chansen.
Läsarna talar om röstskandal.

– Det är bra att de rasar, säger Magnus Carlsson till aftonbladet.se.


Han har kraxat betänkligt under repetitionerna, men vill inte skylla fiaskot på den envisa förkylningen.  – Numret har jag aldrig gjort så bra som nu, säger han.
 aftonbladet.se:s läsare talar om en röstskandal. För många tutade det upptaget då de skulle rösta på
Magnus. Om de kom fram alls.
Magnus Carlsson är glad över stödet.
– Det är bra att de rasar, säger han.  

I rest my case.


Kommentarer
Postat av: papperdrake

Läsarna rasar, vintern gör likaledes.

Postat av: Kakan

Tänk att de alltid rasar. Rasa, rasa. Hur ofta rasar du, Helle? Hur ofta rasar nån... ? egentligen?

2007-02-20 @ 14:10:59
Postat av: Helle

Oh Gud, jag rasar heeela tiden. Just nu rasar jag över att kaffet har kallnat. Uuu va jag rasar!
Sen ska jag rasa över att jag måste gå för att det är kallt..Rasa. Oj. Det är galet vad jag rasar.

2007-02-20 @ 15:20:36
Postat av: K

Jag rasar också. Skavsår på tån. Jag rasar!!!

2007-02-20 @ 19:50:12
Postat av: Helle

Ja, bäst att rasa lite. Om inte vi rasar, vem ska då rasa?

2007-02-20 @ 20:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback