Pest, kolera och all annan dret!!(självömkan en masse)

Ikväll klockan 24.00 är det deadline på det personliga arbete på typ 3 sidor som jag har vetat om att jag ska lämna in idag sedan den 14 juni.
Varför göra något i god tid?
Borde inte vara så svårt att knåpa ihop nåt mumbo-jumbo om hur den nordiska skapelsemyten påverkar vår kultur idag....eller?
Det finns ett lite problem...JAGÄRTOTALTJÄVLAOINSPIRERAD!!!!!!!
Har suttit framför datorn i omgångar hela dagen utan att få ner nåt vettigt alls.
Det som hittills finns på pränt låter som något en 5-åring berättar och ligger inte alls på min tilltänkta akademiska nivå.
Organisatörsförmågan från igår är som bortblåst och jag känner hur jag håller på att bli på riktigt, riktigt dåligt humör.
Dessutom har jag i min totala avsaknad av ordbajsningsförmåga hinkat 3 kannor kaffe så jag är lätt stissig nu. Dessutom är ciggen slut. SATAN!

Ring inte mig på ett tag vänner, jag ringer er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback