Kviddeviddevitt! Och brorsan pusslar ihop hus..

Solen skiner och fåglarna sjunger...jag är så lycklig!
Kan man vara så här lycklig?
Ja jävlar vad shoppingterapi kan vara effektivt!

Det har väl inte undgått någon i Sverige att Ikea öppnade i Karlstad igår?
Hade inte tänkt åka dit på en månad eller så men när jag skulle shoppa i närliggande köpcentrum blev jag så sugen...Det var ingen kö, knappt någon kö i kassorna ens..
Resultatet:

image139
Och en..
image140
Och lite annat krafs.
Dessutom har ikea börjat med självscanning!
Grrrrrrrrrreat.
Tog 5 minuter när jag kom fram till kassorna..sen vara jag klar.
Gött.

Åsså en liten sneakpeak på brors house-to-be:
image141
Igår vid lunch
image142
Idag vid lunch. Börjar likna nåt. Roligt.

Kommentarer
Postat av: Tove

hej gumman. shopping är den bästa terapi som finns. iaf om man inte kan få tag på oprah;) snygga grejor tjejen.kram

2007-08-30 @ 21:33:22
Postat av: Helle

Gillar du "mattan"? :D

Postat av: Tove

mattan är ju den bästa! tjock och mjuk misstänker jag;)

2007-09-01 @ 10:00:15
Postat av: Helle

Mycket skön att ligga på...:)

2007-09-01 @ 14:55:49
URL: http://holyhelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback