Kall OCH bitter

Global warming? I helvete heller.
Dagens väder har inget med varmt att göra.
Funderar på att gå ut på balkongen, där jag i söndags satt i shorts, men jag måste nog hitta vinterpälsen först!
Satan vad kallt det är!
Hit med snowjoggings, långkallingar, dunjacka och vantar+mössa.

Kan svära på att jag såg en isbjörn nyss också, den gick bredvid plogbilen.


Dessutom måste jag ha tag i barnvakt till fredag kväll och alla potentiella barnvakter verkar ju ha bättre saker för sig.
Hur det nu kan vara möjligt...

Kommentarer
Postat av: rosenblom

vill bara berätta att jag sitter barbröstat på balkongen och berusar mig med sol... Men det är förstås... Jag är ju i Sundbyberg...

Postat av: Helle

Hmmpf..faktiskt så blev det varmt här idag med. Men det tog tid..

2007-08-29 @ 16:44:17
URL: http://holyhelle.blogg.se
Postat av: Tove

konstigt att inte fler vill bo i sundbyberg det verkar ju vara toppen där jämnt;) nåt lurt där...

2007-08-29 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback