Jag rasar. Rasar, I tell you!

Ok.
Efter avklarad helveteshemtenta placerade jag mig nöjt i tv-soffan med en kall.
Döm om min förvåning när ingen av mina femtielva kanaler kunde bjuda på något jag ville se!
Zappade in på 4:an precis när vinjetten för "Sommarkrysset" drog igång.
Tja, varför inte tänkte jag..jag gillar ju korsord.
Dessutom kan man ju vinna pengar.

Första ledtråden: Del av motorcykeln som styret sitter på eller bestick som man äter med...
OJ! Vad kan det vaaaaaaara..???!!Jag har ingen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaning..?!?!

Efter 3 ledtrådar visste man vad det 7 bokstäver långa ordet skulle bli.
Tror 4:an så lite om Svea rikes befolkning eller är det bara så att de skiter i frågorna, bara puckona hemma i tv-soffan ringer in så dom får in stash?
Förmodligen det senare.
Dessutom är väl jag ett lika stort pucko som trodde att en lördagsunderhållning på 4:an skulle ge någon form av stimulering för de små grå.
Pucko.

När Martin Stenmark kommer ut på scenen i sin sjuuuuuuukt creddiga, oooooootroligt hippa utstyrsel utvecklar jag akut spetälska och måste stänga av.
Det kryper och kliar i kroppen.
Kollar disneychannels utbud istället.
Det är roligare.

Kommentarer
Postat av: rosenblom

lite läskigt att du trodde annorlunda från början... ;-)
tacka vet jag "kryzz" med hegerfors och skifs :-)

Postat av: Helle

Japp. Pucko.
Precis..Var är Arne när man behöver honom?!
Jo, han är i Örebro och klipper sig.

2007-08-22 @ 12:08:59
URL: http://holyhelle.blogg.se
Postat av: rosenblom

trodde han klippt sig för sista gången för längesen...

2007-08-22 @ 14:18:05
URL: http://rosenblom.blogg.se
Postat av: Helle

På sidorna finns det kanske lite att ta av..

2007-08-22 @ 23:31:24
URL: http://holyhelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback